I Can't Understand - Rosemary's Garden

存档灵魂:

I can't understand
你让我捉摸不透


【歌词】


You pick up the phone
From out of the blue
You make plans and cancel
That's what you do
You play all the time
But time has wings
A crowd can be a lonely place to be
Procrastination is a thief
你拿起了电话
走出蓝色忧郁
不断计划又不断变化
难道这就是你的作为
你在浪费时间
时光荏苒飞逝
人群中寻找的是寂寞
拖延是窃取时光的贼

I can't understand
Why you won't see me
When you are the measure of all things
In a world of mediocrity
我无法理解
为什么你视我不见
当你丈量有形世界的所有
迷失在平庸中

We do a dance
Each time we speak
We'll talk for a while
Then nothing for weeks
Where do you go?
And what do you do?
I can't figure out
If it's me or you
我们牵手一只舞曲
每一次我们的话题
都会谈论一段时间
但却不会深入交流
你到底要去往哪儿?
你到底想要做什么?
我琢磨不透
如果只你我

I can't understand
Why you won't see me
When you are the measure of all things
In a world of mediocrity
我无法理解
为什么你视我不见
当你丈量有形世界的所有
迷失在平庸中

But I'm so glad that you think of me
On my birthday
Because I think of you
Each and every other day
What are you waiting for
You're hot and then you're so damn cold
One day, you're gonna wake up
And you're gonna find you're already old
但我还是很高兴,你还能想起我
在我生日的那天
因为我也想着你
每一天又一天
你还在等待什么
你忽冷忽热忽远忽近,飘忽不定捉摸不透
终有一天,你会清醒
你会发现你已经老了

I can't understand
Why you won't see me
When you are the measure of all things
In a world of mediocrity
我无法理解
为什么你视我不见
当你丈量有形世界的所有
迷失在平庸中


评论
热度(9)

©  | Powered by LOFTER