Light A Fire - Rachel Taylor

A-水塔先生 、:

别屈服于眼前的挫折和苦难,雷鸣电闪总会逝去。生活总是酸甜掺半,听完这首歌就努力向上、用心生活吧。


You may say you're walking all by yourself

你也许会说你现在所迈出的每一步依靠的都是你自己

Have no one else

没有别人的帮助

Your life is deadly like a loaded gun

你的生活岌岌可危就像一把上了膛的枪

And you're shaking, love

还有你摇摇欲坠的爱情

Don't shiver, don't give up

不要颤抖,不要放弃,

Don't quiver, you're enough

不要害怕,你已经做得足够好

You will be just fine

一切都会慢慢变好

Tonight

就在今晚

Baby when it's cold outside

当风雪来临,寒夜漫漫

I will keep you warm

我会让你温暖

Save you from the storm

拯救你于冰雪风暴

I will light a fire

我将点燃火把

And the embers bright

让余烬明亮

Will guide you through the night

指引你穿越无尽黑夜

When it's cold outside

当风雪来临,寒夜漫漫

I will light a fire (fire)

我将点燃火把

I will light a fire (fire)

我将点燃火把

I will light a fire (fire)

我将点燃火把

When it's cold outside

当风雪来临,寒夜漫漫

I will light a fire

我将点燃火把

Keep your bright eyes looking

睁开你明亮的双眼

Up to the sky now

遥望天空

Cheer up, be proud

昂头挺胸

Walk strong like a soldier

就像一个勇猛的骑士

Onto the battleground

所向披靡

Breath in, breath out

深呼吸

Don't shiver, don't give up

不要颤抖,不要放弃

Don't quiver, you're enough

不要害怕,你已经做得足够好

You will be just fine

一切都会慢慢变好

Tonight

就在今晚

Baby when it's cold outside

当风雪来临,寒夜漫漫

I will keep you warm

我会让你温暖

Save you from the storm

拯救你于冰雪风暴

I will light a fire

我将点燃火把

And the embers bright

让余烬明亮

Will guide you through the night

指引你穿越无尽黑夜

When it's cold outside

当风雪来临,寒夜漫漫

I will light a fire (fire)

我将点燃火把

I will light a fire (fire)

我将点燃火把

I will light a fire (fire)

我将点燃火把

I will light a fire

我将点燃火把

You've been at the bottom

你已无路可走

Only surviving

唯有绝地逢生

You decide who you are now

只有你自己知道真正的你会是怎样

I'm with you through everything

但无论如何,我都将和你荣辱与共

Baby when it's cold outside

当风雪来临,寒夜漫漫

I will keep you warm

我会让你温暖

Save you from the storm

拯救你于冰雪风暴

I will light a fire

我将点燃火把

And the embers bright

让余烬明亮

Will guide you through the night

指引你穿越无尽黑夜

When it's cold outside

当风雪来临,寒夜漫漫

I will light a fire (fire)

我将点燃火把

I will light a fire (fire)

我将点燃火把

I will light a fire (fire)

我将点燃火把

When it's cold outside

当风雪来临,寒夜漫漫

I will light a fire

我将点燃火把


评论
热度(273)

©  | Powered by LOFTER